We verwelkomen graag nieuwe leden, zowel jong als oud. Speel je een blaas- of slagwerkinstrument of heb je dit in het verleden gedaan, dan is dit de kans om in een gezellige vereniging op een uitdagend niveau te komen musiceren!

Harmonie St. Gertrudis beschikt over een eigen muziekopleiding. Kinderen kunnen al op een jonge leeftijd beginnen met bespelen van een instrument. Op deze manier leren ze op een leuke, ontspannen manier de beginselen van het lezen van muziek en bespelen van een instrument. Er wordt les gegeven door een professionele docent(e).

Uiteraard zijn het niet alleen kinderen die kunnen beginnen met het bespelen van een instrument. Ook zij-instromers kunnen gebruik maken van de muziekopleiding om hun muzikale kwaliteiten t.b.v. de harmonie te verhogen.

Neem voor meer informatie contact op met het bestuur of stuur een e-mail naar secretariaat@harmonie-wijlre.nl.