De drumband verzorgde zondagmiddag 30 juni een optreden in woonzorgcentrum Klein Gulpen. Iedereen was welkom om te komen genieten van slagwerkoptredens, afgewisseld met melodische stukken.

Tijdens het WMC in 2017 behaalde de drumband een gouden medaille en laat nu dus in Gulpen van zich horen.  De te spelen werken zijn onder andere Africa van Toto, Bella ciao en The hobbit. Met dit concert wilt harmonie Sint Gertrudis de bewoners van Klein Gulpen (en hun familie) muzikale ontspanning geven. De Rabobank Zuid-Limburg Oost ondersteunt dit initiatief vanuit maatschappelijke betrokkenheid dan ook van harte.

Het optreden begint om 14:30 uur in het woonzorgcentrum Klein Gulpen aan de Oude Rijksweg 47 te Gulpen. Inclusief pauze duurt het optreden circa anderhalf uur. Het concert is voor iedereen gratis toegankelijk, maar het aantal toeschouwers dat het concert kan bijwonen op deze locatie is beperkt. Het is dus aangeraden om op tijd aanwezig te zijn.