• Dit evenement is voorbij.

Nieuwjaarsconcert – A New World

14 januari 2023 @ 20:00 - 22:30

€7,50

Het is inmiddels 4 jaar geleden dat het laatste concert rond de jaarwisseling plaatsvond. Hoog tijd dus voor een nieuwjaarsconcert, dat als titel A New World heeft meegekregen. Hiermee willen we de afgelopen jaren die gekenmerkt werden door de Coronapandemie achter ons laten en spreken we aan het begin van het nieuwe jaar ook de hoop uit dat de situatie wereldwijd verbetert.

De programmering is dan ook wereldwijd:  Zuid-, Midden- en Noord- Amerikaanse stukken, Franse en  Engelse muziek en zelfs het Noorderlicht Borealis en muziek van de planeet Jupiter komen aan bod. Zowel de drumband als het harmonieorkest nemen een deel van het concert voor hun rekening.

Als speciale gast zal Eric Reddet een aantal Italiaanse en Spaanse werken brengen. Deze tenor, woonachtig in eigen dorp, is internationaal bekend en behoeft eigenlijk geen verdere introductie. We zijn dan ook bijzonder vereerd hem voor de tweede keer te gast te hebben.

Met dit nieuwjaarsconcert brengen we graag met u een toast uit op het nieuwe jaar!

Nieuwjaarsconcert 2023 – A3 poster

Kaartverkoop

Alle leden van de harmonie en diegenen die Kwartnoot ontvangen kunnen tot en met 23 december 2022 via het secretariaat (secretariaat@harmonie-wijlre.nl) kaarten in de voorverkoop reserveren.

Vanaf 27 december zullen de entreekaarten bij SPAR Willems in de vrije verkoop gaan.

Datum:
14 januari 2023