• Dit evenement is voorbij.

Buurtconcert Stokhem

16 juli 2023 @ 10:30 - 13:00

Op zondag 16 juli verzorgt Harmonie Sint Gertrudis uit Wijlre weer een populair buurtconcert, deze keer op de verassende locatie Stokhem 36.  Om 10:30 start de harmonie met een rondgang door het mooie buurtschap Stokhem.  Het concert begint vervolgens om 11:00 uur, waarbij drumband en harmonieorkest afwisselend optreden. In ruim een uur tijd zal een variëteit aan blaasmuziek en percussie de revue passeren.

Een tip van de organisatie is om op zondagochtend 16 juli een leuke wandeling of fietstocht naar Stokhem te maken en te komen genieten van het optreden. Het concert is voor iedereen gratis toegankelijk, maar het aantal toeschouwers dat het concert kan bijwonen op deze locatie is beperkt. Het is dus aangeraden om op tijd op de locatie Stokhem 36 aanwezig te zijn.

Datum:
16 juli 2023