Buurtconcert Etenaken

Op zondag 8 september verzorgt Harmonie Sint Gertrudis uit Wijlre weer een populair buurtconcert op de binnenplaats van de boerderij van de familie Vaessen, Valkenburgerweg 70 te Etenaken, Wijlre. Het programma van het harmonieorkest en drumband begint om 11:00 uur en zal onder meer een voorproefje bieden van het concert dat tijdens het bevrijdingsfeest op zaterdag 14 september in het Wielderhoes gespeelt gaat worden. Denk daarbij aan Band of Brothers en Big Band muziek, maar laat u ook verrassen door meer eigentijdse filmmuziek zoals Ghostbusters en Moana.

Buurtconcert Etenaken 2017

Dus maak een leuke zondagochtendwandeling door het mooie Etenaken en kom rond 11.00 uur luisteren naar ons optreden. Het concert is voor iedereen gratis toegankelijk, maar het aantal toeschouwers dat het concert kan bijwonen op deze locatie is beperkt. Het is dus aangeraden om op tijd aanwezig te zijn. Ook voor een hapje en drankje is (tegen vergoeding) gezorgd.

Buurtconcert Etenaken 2017